dissabte, 21 de juny del 2014

Una nova ocasió perduda …

 Aquest dilluns estava, a Can Muntanyola (Granollers), en una jornada de reflexió envers el comerç de proximitat i, a la qual, hi varem assistir unes 15 persones, de les que cap era directiu d’associacions de comerciants.
El convocant era Pimec Comerç; però això tenia una relativa importància ja que, la majoria, dels que hi érem no pertanyíem a aquesta patronal.
D’entrada cal dir que l’assistència va esser molt minsa i, de Granollers, una minoria ja que algunes persones que varen parlar, i varen esmerçar experiències pròpies, es definien d’altres indrets propers.
En una de les meves intervencions vaig comentar que malgrat se’ns expliques la realitat i el que havíem de fer, estaríem satisfets si, al sortir de la reunió, podíem tenis alguna proposta viable o eina per veure que hagués valgut la pena d’assistir-hi : resultat negatiu
Igualment vaig fer esment, i dirigint-me als assistents, de quantes vegades havien trucat a la porta del botiguer veí per parlar de temes comuns o d’anar a fer un café : encara ara no tinc cap resposta en un sentit oi altra.
Si no som capaços de trobar camins, complicitats, o vies de treball mes enllà dels limites de la nostra activitat, i pensant en el bé comú de l’activitat de tots, potser estem tancant el nostre futur.

Espero que m’equivoqui