dilluns, 5 de gener del 2015

El meu somni de Reis : Tenir Luis Enrique a l’empresa …

Deixeu-me que, per una estona, tingui també el meu somni : la meva carta d’intencions i desitjos oberta, mes enllà de la que, interiorment, ens demanem -i demanem- per als més propers, per la societat i per les persones que hi conviuen.
Es evident que si jo tingues una empresa, m’agradaria poder fitxar al Luis Enrique,  tenir-lo al meu equip, i penso en alguna de les raons, per les quals ho faria :
a)      Tindria un espai, quasi diari, per parlar dels temes que afecten a l’empresa, amb una difusió mediàtica increïble.
b)      Hi hauria molta gent que parlaria, suggeriria, faria plantejaments, esbrinaria el futur del que hauria de fer … emplenant pagines de, almenys, dos diaris esportius per no dir, les planes de diaris de tiratge nacional.
c)       Podria acomiadar als meus treballadors, o traspassar-los quan no fossin útils a l’empresa
d)      Tindria els treballadors sota un control mediàtic extern, amb un anàlisi del que fan, i que ells mateixos poguessin explicar-ho, en rodes de premsa.
e)      Podria, a més, incorporar a la roba de treball, alguna imatge publicitària, que hem reportaria uns ingressos extra.
f)       Podria pagar sous alts, no tant per el seu treball, sinó per els drets d’imatge.

En fi, potser preferiria continuar  essent com soc ...