dilluns, 23 de novembre del 2015

Anecdotari : Vigilar amb Renfe

Fa unes setmanes volia anar a Barcelona amb la Renfe; m’ho vaig agafar amb calma. Ara que tinc la tarja daurada, si puc, m’han aprofito ... alguna avantatja tindrà l’edat. Feia temps que volia anar a Papercat, una fira per col·leccionistes de paper en general,  que es feia al Casinet d’Hostafrancs, just a tocar de l’estació de Sants (Barcelona). Vaig a anar a l’Estació de Mollet-Sant Fost, per la facilitat d’aparcament, al igual que en altres ocasions.
Pocs minuts després de comprar el bitllet, d’anada i tornada anuncien, per els altaveus, que hi ha una retard tècnic d’uns 45 minuts; en principi, no hem preocupa el tema, ja que podria agafar el primer que vingués. Però, el temps, anava passant i calculant que ja no tindria temps suficient per a veure i tafanejar la fira, vaig sortir de l’estació –segellant novament el bitllet- i fent cua a la guixeta per a demanar la devolució. Hem van donar un nou bitllet amb la possibilitat d’utilitzar-lo en els trenta dies següents i que, ja m’anava bé, perquè el dimecres següent havia de tornar a Barcelona.
El dimecres, faig el mateix camí : aparco a Mollet i vaig a Barcelona sense indecències però, a la tornada, i al validar el bitllet hem diu “Títol esgotat” i m’adono de que hem van retornar només un bitllet, per un sol viatge, dels dos que havia comprat : es a dir, sense sortir de l’estació, només hem van retornar la meitat. Sort que encara tenia temps, i vaig tenir de comprar un altra bitllet. No és el import, és l’enrenou que t’ocasiona; en el meu cas no es més que una anècdota però, a altres persones, poden perdre el tren i,el import si ser important.

En fi, una anècdota mes ...