divendres, 9 d’octubre del 2015

KPMG : Mirar per el retrovisor, un nou concepte de l’auditoria ?

Fa pocs dies, concretament el 24 de setembre, que el “Cinco Dies” va fer un reportatge a William O’Mara i Borja Guinea,  alts responsables de l’auditora KPMG., amb el titol de “La auditoria de una firma es como mirar por el retrovisor”.
L’auditoria ha estat una de les activitats professionals al llarg de la meva vida activa, des de els inicis cap al 1988, on aquesta activitat va aterrar i es va normalitzar a Espanya. De les primeres auditories, de les seves formes de fer i de plantejar-les, fins al present, aquesta activitat ha estat sotmesa a una molt encasellada, que poc ha ajudat diferents informes d’empreses que desprès han estat en boca de tots.
Treballar i emetre informes pensant que es com mirar per el retrovisor, diu molt poc d’aquests professionals. En tots els treballs sempre he mirat endavant, i es en aquest espai on cal cercar la realitat.
Mirar endarrere no tindria sentit, nomes per explicar el que ha succeït : cal tenir els ulls oberts en diferents direccions

Mirar enrere vol dir mirar fora de l’objectiu