De vegades hem anat a un establiment (per exemple, un restaurant) i hem tingut una
mala experiència. Aquest fet ens fa veure negativament qualsevol activitat que
si pugui desenvolupar, especialment, si la seva decoració no varia i, ens
recorda, aquesta part negativa. Moltes vegades el canvi de gestió, o de gerència,
en un establiment no es pas una garantía de que el client percebi aquest canvi
de rumb i, requereix de tota una estratègia en el temps. Ho comento perquè, des
del balcó de la vivenda, veig dos locals, amb situacions semblants e històries
diferents, que cal comentar :
El primer, és un local ben situat, al costat mateix de
Correus, cantoner amb la carretera i un carrer peatonal on hi ha l’edifici de
la Policia Municipal i altres serveis municipals, dues acadèmies, i comerços.
Va estar molt de temps tancat i, fa uns anys, si va instal·lar una agencia de
viatges, que va estar a les pagines de diferents mitjans i d’algunes cadenes de
TV, per la suposada estafa a molts usuaris que tenien les seves vacances
pagades i no les van poder gaudir; també en aquell moment, la gestora, era la
Presidenta de l’Associació local de Comerciants; mesos desprès, d’aquest
enrenou, si va instal·lar una copisteria, que ja en tenien una d’altra a Santa
Eulàlia. Al principi es va veure que no van
fer publicitat i difusió, o que hi hagués una gama de productes que marqués una
diferencia, i generalment, no hi venia clients. Al cap d’un any va tancar.
Ara, en les properes setmanes, la propietària del local obrirà
novament la botiga d’ordinadors i consumibles, que ja havia tingut uns metres
més amunt (abans de traslladar-la a Granollers), que esperem tingui una bona
acollida, ja que no hi ha cap botiga especialitzada d’aquest ram.
El segon local, es també cantoner, prop de l’Ajuntament,
amb una zona d’aparcament davant mateix; un dels carrers es la carretera, i
l’altra un carrer que accedeix al Pavelló d’Esports i a dos Ceip’s, per tant amb
una circulació peatonal intensa. Potser el local té poques finestres, i hi ha
poca comunicació / visualització dintre - fora. Ho dic perquè el local ha estat
relacionat amb el món de la restauració (Bar, Restaurant, Pizzeria …); jo crec
que hi han hagut tres llogaters però, cap d’ells, havia modificat l’aspecte
exterior del local, mes enlla del clàssic rètol extern. Ara ha estat una cadena
de pizzeries qui ha fet una reforma global de tot l’espai i, en primer lloc, ha
obert dos parets al carrer (que estaven tancades amb maons), i substituïdes per
finestrals de vidre en la seva totalitat, que aporta llum exterior, una ampliació visual
de l’espai i, sobretot, la capacitat de poder-hi veure a l’interior la
decoració, la gent, o el continguts i presentació dels plats que, al final, és una invitació a qui s’ho mira, d’entrar-hi.
Desitgem el millor dels èxits als dos locals, un
recorregut en els temps i un encert en la seva gestió : tots ho agrairem.
Donem-hi una oportunitat ...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada